Lecebochce.pl

Tanie latanie, tanie podróże, pomysł na weekend

Kategoria: Tanie podróże

Armenia – Chor Wirap i Norawank (dzień 1)

Chor Wirap i Norawank to dwa monastyry, które zwiedziliśmy na początku naszej trasy po Armenii. Niezależnie od wymiaru czasowego Waszego wyjazdu, powinniście spróbować odwiedzić oba. Znajdują się one stosunkowo blisko…

Vila Nova de Gaia – degustacja porto

Vila Nova de Gaia to miasto położone na przeciwległym do Porto brzegu rzeki Douro. Miasto formalnie jest odrębnym bytem, ale wchodzi w skład dystryktu Wielkie Porto i aglomeracji. Niezależnie jednak czy…

Pieniądze w podróży – kantor walutowy

Pieniądze w podróży to bardzo szeroki temat. Na wielu blogach znajdziecie różne jego ujęcia, zazwyczaj koncentrujące się na zagadnieniach związanych z pozyskiwaniem pieniędzy, ich oszczędzaniem, bezpieczeństwem lub technologią (gadżetami). My…

Malta, atrakcje – Blue Grotto i Golden Bay

Atrakcje Malty to przede wszystkim plaże, formacje naturalne, fortyfikacje i świątynie (zarówno prehistoryczne świątynie megalityczne, jak i trochę bardziej współczesne kościoły). W poprzednich wpisach koncentrowaliśmy się na informacjach praktycznych oraz zwiedzaniu najważniejszych miast…

Jezioro Como – Lecco i Varenna

Jezioro Como gościło już raz na łamach naszego bloga – tutaj opisywaliśmy jednodniowe zwiedzanie Varenny. Czytelnicy poprzedniego wpisu pewnie pamiętają, że na kolejny wyjazd odłożyliśmy wizytę w Lecco oraz wejście…